~ FOLLOW ME ~

Rabu, 23 November 2011

SeLaMat PeNganTin BaRu - EjIL & SeRi

Giler lame nak hapdetkan...siyess bizi sangat2...aura nak hapdet entri pun kureng so alyn peram cite nie yer..agak2 dah masak ranum baru hegeh-hegeh nak publish..ouls jangan nak ikut macam alyn okey..

12/11/2011,haritu, alhamdulillah dengan sekali lafaz  selamat sudah adik ipar alyn, Ejil dan pasangannya Seri diijabkabulkan, bertambah sudah menantu perempuan mak mertua ku. Semoga Ejil & Seri berbahagia hingga ke akhir hayat & cepat-cepat dapat baby tau..heheheheh

Maaf yer korang entri nie pendek jer..x dok masa nak karang-karang panjang-panjang, taip mane jer yang mampu...nie jela pic yang sempat alyn snap mase kenduri belah perempuan..tengok la nanti belah lelaki tahun bile pulak alyn nak publish...muahahahahah
v
v
v
v
v
v

                                                        
Layan pic hantaran pulak, hantaran pihak lelaki..hantaran nie tempah jer, siyes canteqqqq sangat harga amat berpatutan, sangat2 puas hati okey..if korong berminat bleh  terjah kat sini  zaimcollections













27/11/2011 nie..berlangsung majlis sambut menantu belah pihak lelaki pulak, insyaallah semoga semua berjalan dengan lancar :)

2 ulasan:

k.h.a.l.i.l.a berkata...

cantik la hantaran tu semua ^_^. tah niah kat pengantin

azlin mrs'Hairil berkata...

Khalila : canteqkan...tq yer sudi jgk sini :)