~ FOLLOW ME ~

Khamis, 3 November 2011

HaPPy BirThdaY To HaDif AqiL

03/11/2009, kejap jer tarikh tu berlalu dan hari ini 03/11/2011 alhamdulilllah genaplah My Prince II Hadif AQiL dah berusia 2 tahun. " Happy Birthaday Sayang"

Mama & papa  mendoakan kesejahteraan kesihatan Hadif dan menjadi anak yang taat kepada ibubapa, agama & serta menjadi insan yang berguna, semoga allah sentisa melindungi anak mama..
Jangan noty-noty yer buah hati mama nie :)

  Hari pertama melihat dunia...hrmm rindunya bau bb..ngada2 ko kn alyn hahahah


2 tahun sudah...


Insyallah, malam nanti kite ajak papa cari hadiah yer...muaahhhhhh3


Tetiba rasa nak balik umah plak..rindu kat budak tecik nie :(

8 ulasan:

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

happy besday..moga jadi anak yang soleh

azlin mrs'Hairil berkata...

thank u untie jue :D

I B U E L Y S H A berkata...

happy buffday hadif...ensemnya kamu hehehe

azlin mrs'Hairil berkata...

Thank u untie ezy..hencem ker sy..nak buat menantu pun boleh :D

Jue AbdRahman berkata...

alolo comeynyer.. bau baby mmg best kan.. ni yg rasa nk kwen cpt neh.. haha

p/s: hepi besday to hadif, moga sihat dan ceria selalu, membesar dgn sihat dan dirahmati Allah SWT dunia & akhirah.. amin..

watyz berkata...

happy birthday!!

nama anak kita dekat2..besday pon dekat2 jugak... :)

So Shy Lady berkata...

happy birthday encem boy ;D

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

ANAK KITA SAMA UMUR LA.. ANAK ILA PUN 2 TAHUN