~ FOLLOW ME ~

Rabu, 28 September 2011

JuMpe Kiter La Yop - MiSi 33

Alhamdulillah..berjaya jugak team Selangor mara ker suku akhir. Sebelum nie team Selangor macam dah nyawa-nyawa ikan gitu..tapi ramalan My Love En.Somi yang penyokong tegar team Selangor untuk team Selangor melangkah ke suku akhir adalah menjadi kenyataan..itulah dinamakan semangat Misi 33 Piala Malaysia...tabik spring to all player team Selangor..

So malam tadi alyn dengan penuh semangat ker stadium Shah Alam menyaksikan perlawanan yang penuh dramatik..ha3..akhirnya berjaya ok!!
Team Selangor akan bertemu team yop kejor yop kejor iaitu Perak ler...untuk pusingan suku akhir nanti.Semoga berjaya team Selangor berjaya menewaskan team Perak demi untuk Misi 33 ok!!
v
v
v
v
v




 


Tahukah anda: Hanye My Love En. Somi & My Prince's adalag anak jati Selangor yang ber I/C kan no 10..tetapi alyn adalah ber I/C O8.....ulang sekali lagi.. I/C jer 08 tapi saya tetap anak Selangor, sekian...terima kasih..




4 ulasan:

Ila berkata...

wah,tak sia-sia gi stadium kan

katils berkata...

wow hebat sucses tim selangor

Redbloodsnow berkata...

wahhh..sefamily minat tgk bola ek. bagusss baguss :D

Cute MuM berkata...

kenapalah tak terjumpa kan kat sini..
rasanya dah dekat dah tempat duduk kita..
takperlah..
lain kali kalo pergi stadium, tgk2lah bahagian ujung yang tak ramai orang.
kalo ada lelaki bawa beg & anak.. tuelah kami.. :)