~ FOLLOW ME ~

Rabu, 23 Februari 2011

CUTTING OUT & PERUT MooNCIT

Nak tanye korang, berat korang sesuai ker ngan saiz ketinggian? Berat aku now 50kg.. tinggi plak 146cm..kalau dlm kaki lebih kurang 4 kaki lebih lah..hu3..nie pun semput nak diet ko..asyik tahan mkn jer..
body dah x de cutting..tang perut tu yang x bleh tahan...dulu tiap-tiap pagi n sblm masuk tdo rajin la buat sit up, pastu dah malasss..x de cara lain ker klu nak slim melim nie..?
                           
x nak la jadi mcm nie  ;(
v
v
v
v
v
v
v
v
v
                                                                              


tapi nak mcm nie...bleh ker nie alyn?
v
v
v
v
v
v
v
v
chaiyok2..

4 ulasan:

eLYies berkata...

akak pun nak gak cam gini..huhuhu...

Lyana@Mely berkata...

alyn...pi kira BMI..overweight tu untuk tinggi alyn..haruslah kene diet

http://malaysia.kurnia.com/Lifestyle/HealthBMICalculator/Default.aspx

yana pun same..bukan lagi overrweight...obes sudah..huhuhu..pas banak aidil berat turun sikit jek..huhuhu

mama alyn berkata...

k.yies: alyn ikut cara akak lunch mkn rumput jer..he3

lyana: lyana still bf aidil, bleh jgk tlong susut kn bdn..mcm alyn dh x bf hadif tu yang bdn mcm tong drm nie..tq bg info BMI ye lyana

A.I berkata...

kau sama la cam aku. tapi aku lg tinggi dari kau. 153cm. berat 50kg. mcm OK, TAPIIIIIIIII..pewot aku muncit! tolongggggggggggg!